+421 254 791 138info@4light.sk

Veľkoobchod Kontakt

Vrátenie tovaru a reklamácie

Storno objednávky
zo strany kupujúceho
Vrátenie tovaru
do 14 dní bez udania dôvodu
Reklamácia tovaru
Nefunkčný alebo pokazený tovar
Poškodenie pri doručení
Tovar je poškodený, ale obal neporušený
Poškodenie pri doručení
Viditeľné poškodenie obalu zásielky
Nekompletná zásielka
Chýba časť objednávky
Zámena tovaru
Dostal/a som iný tovar




STORNO OBJEDNÁVKY ZO STRANY KUPUJÚCEHO

Unáhlili ste sa a chcete svoju objednávku stornovať? Môžete tak urobiť bez udania dôvodu do okamihu, kým od nás neobdržíte informáciu o tom, že je vaša objednávka pripravená na osobný odber alebo odovzdaná kuriérovi.

Pošlite nám Žiadosť o storno objednávky na e-mailovú adresu: objednavky@4light.sk. Do predmetu e-mailu je potrebné uviesť číslo objednávky, ktorú si želáte stornovať.

V prípade, že už ste od nás obdržali informáciu o tom, že je váš tovar pripravený na osobný odber, alebo sme ho odovzdali na expedíciu prepravcovi, objednávku už nie je možné stornovať. Vzťahuje sa však na vás možnosť odstúpiť od zmluvy a tovar nám bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní.

VRÁTENIE TOVARU DO 14 DNÍ

Tovar zakúpený cez náš internetový obchod nezodpovedá vašim predstavám? Došlo pri doručovaní k poškodeniu tovaru alebo vám bol doručený nesprávny tovar?

Tovar zakúpený u nás nám môžete do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru vrátiť bez udania dôvodu. Zvoľte si spôsob, akým chcete tovar vrátiť:

  1. Vrátenie tovaru osobne
    S vrátením tovaru vám radi pomôžeme na výdajnom mieste e-shopu.
    Čo od vás k vybaveniu vrátenia tovaru budeme potrebovať?
    • Tovar v originálnom a nepoškodenom obale spolu s kompletným príslušenstvom, ktorý chcete vrátiť
    • Doklad o kúpe tovaru
    • Vyplnený a vytlačený formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie formulára nájdete na faktúre. Na výdajnom mieste tovar skontrolujeme a prevezmeme. Peniaze za tovar vám následne vrátime bezhotovostným prevodom na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy do 14 dní od dátumu vrátenia tovaru.

      Adresa pre vrátenie tovaru:
      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      Otváracie hodiny:
      Pondelok - Piatok 9:00 – 16:30

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk

  2. Vrátenie tovaru poštou / kuriérom
    Tovar nám môžete vrátiť prostredníctvom kuriéra alebo poštou odoslaním na naše reklamačné oddelenie.
    V tomto prípade postupujte nasledovne:
    1. Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie formulára nájdete na faktúre.
    2. Uveďte tovar do pôvodného stavu a vložte do originálneho a nepoškodeného obalu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
    3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
    4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      O prijatí vráteného tovaru vás budeme informovať e-mailom. Peniaze za tovar vám následne vrátime bezhotovostným prevodom na bankový účet uvedený vo vyplnenom formulári Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy do 14 dní od dátumu vrátenia tovaru.

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk
REKLAMÁCIA TOVARU

Zakúpili ste si tovar, ktorý nefunguje správne alebo sa na ňom prejavila porucha? Môžete ho reklamovať. Každú reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do 30 kalendárnych dní od doručenia reklamácie.

Vyberte si, ako chcete tovar reklamovať:

  1. Reklamácia na výdajnom mieste e-shopu
    S reklamáciou tovaru vám radi pomôžeme na výdajnom mieste.
    Čo od vás k zaevidovaniu reklamácie budeme potrebovať?
    • Výrobok v originálnom a nepoškodenom obale, ktorý chcete reklamovať.
    • Doklad o kúpe tovaru, príp. kópiu dokladu, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
    • Vyplnený Reklamačný protokol. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o aký typ poruchy ide. Čím podrobnejšie informácie nám poskytnete, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
    • Na výdajnom mieste od vás tovar prevezmeme a reklamáciu zaevidujeme. O spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.

      Adresa výdajného miesta pre reklamáciu tovaru:
      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      Otváracie hodiny:
      Pondelok - Piatok 9:00 – 16:30

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk
  2. Reklamácia poštou / kuriérom
    Tovar môžete odoslať priamo na naše Reklamačné oddelenie, kde vašu reklamáciu radi vybavíme. Postup reklamácie je nasledovný:
    1. Stiahnite si a vyplňte Reklamačný protokol. Do poľa Popis poruchy, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o aký typ poruchy ide. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
    2. Tovar vložte spolu s príslušenstvom do originálneho a nepoškodeného obalu, starostlivo ho zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. K tovaru pribaľte vytlačený a vypísaný Reklamačný protokol a kópiu dokladu o kúpe výrobku, ktorý zároveň slúži ako záručný list.
    3. Tovar pošlite na adresu:
      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      O zaevidovaní a spôsobe vybavenia reklamácie vás budeme informovať e-mailom.
      Podrobnejšie informácie, ako riešiť reklamáciu, nájdete v Reklamačnom poriadku.

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk
POŠKODENIE PRI DORUČENÍ – OBAL JE VIDITEĽNE POŠKODENÝ

Pri doručení tovaru kuriérom si prosím zásielku dôkladne skontrolujte.
Protokol o prevzatí tovaru podpíšte až vtedy, ak obal zásielky nevykazuje žiadne viditeľné poškodenie.
V prípade, že je obal zásielky porušený, môže byť poškodený aj tovar vo vnútri zásielky, a preto je potrebné priamo na mieste dodania zásielky s doručovateľom spísať protokol o zistených chybách spôsobených počas prepravy. Tento protokol vám poskytne doručovateľ.
V takomto prípade máte právo zásielku neprevziať. Akonáhle sa nám poškodená zásielka od doručovateľa vráti, obratom na vlastné náklady zabezpečíme opätovné doručenie novej zásielky.

Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
+421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk

POŠKODENIE PRI DORUČENÍ – TOVAR JE POŠKODENÝ, OBAL NEPORUŠENÝ

Pokiaľ je tovar vo vnútri zásielky poškodený, i keď obal nebol viditeľne porušený, bezodkladne nás kontaktujte.

Kontaktujte nás:
+421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk

ZÁMENA TOVARU

Obsahuje prijatá zásielka tovar, ktorý ste si neobjednali? To je nám veľmi ľúto a ospravedlňujeme sa. Veríme však, že všetko sa dá napraviť, postup je nasledovný:

  1. Vrátiť tovar na výdajné miesto e-shopu
    S vrátením tovaru vám radi pomôžeme na našom výdajnom mieste.
    Čo od vás k vybaveniu vrátenia tovaru budeme potrebovať?
    • Tovar v originálnom a nepoškodenom obale spolu s kompletným príslušenstvom, ktorý chcete vrátiť
    • Doklad o kúpe tovaru
    • Vyplnený a vytlačený formulár Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie formulára nájdete na faktúre.

      Na výdajnom tovar skontrolujeme a prevezmeme. Peniaze za tovar vám následne vrátime bezhotovostným prevodom na Vami zvolený bankový účet do 14 dní od dátumu vrátenia tovaru.

      Adresa pre vrátenie tovaru:

      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      Otváracie hodiny:
      Pondelok - Piatok 9:00 – 16:30

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk
  2. Odoslať poštou / kuriérom 
    Tovar nám môžete vrátiť poštou alebo prostredníctvom kuriéra odoslaním na naše reklamačné oddelenie. V tomto prípade postupujte nasledovne:
    1. Vyplňte a vytlačte si formulár Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie formulára nájdete na faktúre.
    2. Uveďte tovar do pôvodného stavu a vložte ho spolu s príslušenstvom do originálneho a nepoškodeného obalu. V tomto prípade vám vrátime plnú cenu tovaru.
    3. Tovar starostlivo zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite pribaliť podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy.
    4. Tovar pošlite na naše reklamačné oddelenie:
      Smart Light s.r.o.
      Pestovateľská 8A
      821 04 Bratislava
      Slovenská republika

      O prijatí vráteného tovaru vás budeme informovať e-mailom. Peniaze za tovar vám následne vrátime bezhotovostným prevodom na bankový účet, ktorý ste uviedli vo formulári Odstúpenie spotrebiteľa od kúpnej zmluvy do 14 dní od dátumu vrátenia tovaru.

      Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás:
      +421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk
NEKOMPLETNÁ ZÁSIELKA

Vaša zásielka neobsahuje všetky položky, ktoré ste si objednali? To nás mrzí, poďme to napraviť. Prosím, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie. 

Kontaktujte nás:
+421 254 791 138 / reklamacie@4light.sk

4letter

Posvieťte si na akcie a
najlepšie ponuky

Prihláste sa k odberu nášho 4lettera

Veľkoobchod

Staňte sa naším veľkoobchodným partnerom a nakupujte za zvýhodnené ceny.

Chcem vstúpiť